Fietsen in groep

Tijdens deze workshop oefenen je leerlingen onmisbare stuur- en fietsvaardigheden om in groep te fietsen. In diverse opstellingen op de speelplaats oefenen ze traag rijden, anticiperen, korte bochten nemen, zij-aan-zij fietsen, ritsen en onderling communiceren. De perfecte opfrissing om veilig samen van of naar school te fietsen.

Deze workshop is ook geschikt voor leerlingen in het Buitengewoon Secundair Onderwijs.

Wat leer je
De leerlingen kunnen in groep fietsen in een beschermde omgeving.

Voor wie?

• Eerste graad secundair onderwijs
  • Buitengewoon secundair onderwijs

50 minuten

Aantal leerlingen per workshop
1 klasgroep

Minstens 3 klasgroepen per dag
Boek deze workshop min. 3 tot max. 6 keer op 1 dag voor jouw school. Zo kan je 3 tot 6 klasgroepen laten deelnemen en kunnen onze lesgevers zich duurzaam blijven verplaatsen.

Prijs
200 euro (woensdag: 100 euro), inclusief materiaal. Voor deze workshop rekent de VSV een vaste dagprijs, onafhankelijk van hoe vaak je ze op 1 dag inplant.

Wil je naast Fietsvaardigheid nog een andere workshop aanvragen? Plan deze dan op een andere dag.

Afgebakend oefenterrein (speelplaats) van minstens 20 x 20 meter.

Bijzonderheden
Iedere leerling heeft een eigen fiets of schoolfiets nodig.

Boek een workshop

Op deze kalender vind je alle beschikbare data voor onze workshops.

Bekijk beschikbaarheid